Taloustorstai – aktuellt om kommunernas ekonomi

Taloustorstait

Välkommen att följa Taloustorstai i direktsändning via Kunta-TV!

Taloustorstai hösten 2017

Sändningen börjar kl. 9.30 och pågår högst 2,5 timmar.

Taloustorstai är en snabb informationskanal som lyfter upp aktuella frågor och ger ett underlag för diskussion. Taloustorstai behandlar aktuella teman i kommunekonomin under ledning av sakkunniga vid Kommunförbundets kommunalekonomiska enhet.

Deltagarna i Taloustorstai har möjlighet att ställa frågor.

Det kostar ingenting att delta.

Anmälan

Anmälan till Taloustorstais sändningar görs på denna Webropol-blankett. Dagen före sändningen får alla som anmält sig en anmälningslänk och anvisningar för direktsändningen. När Taloustorstai-sändningarna närmar sig skickar vi information om dem bland annat på sändlistorna Talous-l och Kytalous-l. Sändningen går på finska.

Inspelning

Taloustorstai spelas in och kan följas också efter direktsändningen. En länk till inspelningen skickas till dem som anmält sig. Anmäl dig alltså på Webropol-blanketten, om du vill se inspelningen efteråt.

Ett nätverk för dig som jobbar med språk och översättning i kommunsektorn